Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 28 Mar 2024, 20:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Studia, przygotowanie, początki.
PostWysłany: 08 Mar 2016, 14:59 
Offline
Nie wie jaka kamerę do 1500zl

Rejestracja: 08 Mar 2016, 13:38
Posty: 1
Witam. Chciałbym prosić o poradę i ewentualne informacje.
Otóż po kilku latach luźnego obijania się o sztukę i kulturę doszedłem do wniosku, że robienie filmów to rzecz na której chciałbym się skupić obecnie. Sęk w tym, że nigdy nic nie robiłem w tym kierunku, słowem: jestem absolutnie początkujący.
Na początek kupiłem sobie Canona 700d, mam również riga do niego. Zaopatrzyłem się w książki takie jak: "Film, art, sztuka filmowa", "Jak napisać scenariusz filmowy", "5 tajników warsztatu filmowego", "sztuka produkcji filmowej". Planuję kupić więcej za kilka tygodni.
I tu właśnie jest problem, gdyż wyjeżdżam z Polski na dłuższy okres czasu za 4 miesiące i chciałbym zmaksymalizować w tym czasie swoje umiejętności i wiedzę.
Więc chciałem się dowiedzieć, czy ktoś zna jakieś kluby filmowe, szkółki, ludzi którzy pomagają się ogarnąć na początku, albo kogokolwiek lub cokolwiek co pomogłoby mi z moim początkiem? Mówię o terenie Śląska, ew. Kraków.
Jedyne co znalazłem to AMA school, ale wydając 2500 zł za 5 weekendów nauki nie wiem czy będzie to dobre rozwiązanie? Co myślicie? Jakoś mam wrażenie, że to drogo i że z książek mogę się nauczyć tyle samo. Dajcie znać.
Udało mi się znaleźć również osobę która studiuje na WRiTV w Katowicach, i które oferuje jakieś korepetycje (?) z podstaw montażu, scenariusza, kadru itp. Może takie coś będzie rozsądniejsze?

Ogólnie przyznam, że szukam również ludzi z którymi na żywo mógłbym pogadać o filmie i tworzeniu.