Forum Kamera!Akcja http://kameraakcja.pl/ |
|
Twój najlepszy POLSKI film to: http://kameraakcja.pl/viewtopic.php?f=53&t=1393 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | santi [ 04 Sty 2007, 21:44 ] |
Temat postu: | |
Lord_Jim napisał(a): "Pamiętnik znaleziony w Saragossie" J.W. Hasa
Za moich czasów to był rękopis.... |
Autor: | Lord_Jim [ 04 Sty 2007, 21:51 ] |
Temat postu: | |
santi napisał(a): Lord_Jim napisał(a): "Pamiętnik znaleziony w Saragossie" J.W. Hasa Za moich czasów to był rękopis.... Za moich też, za dużo siedzenia przy pisaniu scenariusza. Dzięki za uwagę już skorygowane... Pierwszy post i takie faux pas.. |
Autor: | orelekon [ 05 Sty 2007, 21:17 ] |
Temat postu: | |
Moim zdaniem najlepszym polskim filmem jak dotąd jest "Sami Swoi" bawi on wszystkie pokolenia i te starsze i te młodsze 1."Sami Swoi" 2."Symetria" 3."Chłopaki nie płaczą" |
Autor: | photografia1 [ 05 Sty 2007, 23:51 ] |
Temat postu: | |
Rękopis znaleziony w Saragossie |
Autor: | DevlinJack [ 06 Sty 2007, 09:19 ] |
Temat postu: | |
1. "Dekalog" - jako calosc 2. "Czarne stopy" - przyklad, ze nasze rodzime dzieci tez potrafia grac 3. "Seksmisja" |
Autor: | rafk [ 09 Kwi 2007, 08:14 ] |
Temat postu: | |
Pierwszy - jeden z ciekawszych obrazów wpisujących się w tematykę: młody człowiek, a konsekwencje demokracji, hehe. Scena stypy, to nie tylko próba dialogu z tradycją, ale jednocześnie ciekawy obraz społeczeństwa. Poza tym przemiana jednej z bohaterek pod wpływem poezji Poświatowskiej (niemal biblioterapia) - to dla mnie istotny przekaz w kraju, gdzie liczba czytelników maleje. 1. Głośniej od bomb, rez. P. Wojcieszak Drugi - uniwersalny. Lubię filmy, które umiejętnie opowiadają, jak rodzi się twórcza świadomość 2. Amator, reż K. Kieślowski Trzeci, może nie najlepszy, ale pamiętam, że kiedy pojawił się w kinach, miałem takie poczucie, że film mówi coś ważnego o tamtej rzeczywistości. 3. Psy, reż. W. Pasikowski |
Autor: | up1orek [ 09 Kwi 2007, 10:38 ] |
Temat postu: | |
No to moje top3 to by się przedstawiało tak : 1. Symetria 2. Komornik 3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami I może zestawienie offowe : 1. Łasice i borsuki - Piotr Matwiejczyk 2. Krew z nosa - Bodo Kox 3. Emilia - Piotr Matwiejczyk |
Autor: | hilipek [ 09 Kwi 2007, 10:50 ] |
Temat postu: | |
1. Dzień Świra 2. Plac Zbawiciela 3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami |
Autor: | nietzsche [ 09 Kwi 2007, 19:29 ] |
Temat postu: | |
"Trzy kolory" - Krzysztofa Kieślowskiego. 1.Niebieski 2.Biały 3.Czerwony |
Autor: | Public enemy [ 11 Kwi 2007, 20:55 ] |
Temat postu: | |
No, to za nim watek umrze śmiercią naturalna, to wtrącę swoje TRZY grosze: 1. "Nóż w wodzie" Polańskiego 2."Pornografia" Kolskiego 3. I żeby było do rymu "Kingsajz" Machulskiego (za ułańską fantazję i genialne dekoracje. No i Paździoch jako krasnoludek konspirant- jako dziecko to była moja ulubiona bajka!!) |
Autor: | Sanneris [ 12 Kwi 2007, 06:44 ] |
Temat postu: | |
1. Dzień świra 2. Komornik 3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami |
Autor: | Kondzior_86 [ 13 Kwi 2007, 01:09 ] |
Temat postu: | |
1. Przesłuchanie 2. Symetria 3. (wybaczcie) Poranek Kojota |
Autor: | raq17 [ 13 Kwi 2007, 18:34 ] |
Temat postu: | |
Szkoda że tylko trzy 1. Psy, 1992 2. Sara, 1997 3. Jak rozpętałem II WŚ |
Autor: | Madurai [ 13 Kwi 2007, 23:54 ] |
Temat postu: | |
Jeśli by do 3 wymieniać to niżej wym. Najbardziej do mnie trafiły i trafiają pod każdym względem: 1."Krótki Film o zabijaniu" Kieślowskiego 2."Siedem kobiet w różnym wieku"Kieślowskiego 3."Plac Zbawiciela" |
Autor: | mpolanis [ 03 Maj 2007, 12:03 ] |
Temat postu: | :):) |
możecie mnie zabić ale mi i tak najbardziej podobał się "Tylko mnie kochaj" i "Dlaczego nie", łatwe lekkie i przyjemne, :D pewnie jako jedyna wspominam o tych filmach dlatego, że jak zauważyłam, jestem tu jedną z bardzo nielicznych dziewczyn swoją drogą nie rozumiem dlaczego jest Nas(dziewczyn) tu tak mało czy tylko mężczyźni mogą zajmować się reżyserią, być scenarzystami, zajmować się montażem i obróbką filmów? tak w ogóle to może dobry moment,ponieważ jestem tu "nowa", żeby się przywitać więc : Witam wszystkich ! przez przypadek trafiłam na te forum, ale oceniam je bardzo pozytywnie i myśle, że bardzo mi pomoże i napewno wiele dzięki niemu się naucze, a to teraz dla mnie najważniejsze troche narazie sobie poczytałam, obejrzałam kilka filmów może wkrótce wstawie jakiś swój do Waszej oceny Pozdrawiam |
Autor: | kisstofer [ 03 Maj 2007, 18:10 ] |
Temat postu: | |
Dobrym filmem wg. mnie jest Dzień Świra. Reżyser nie poszedł na pałe jak to wiekszość zrobić beznadziejnej komedi, tylko przedstawi rzeczywistość w dość sarkastyczny sposób. musze obejrzeć wszyscy jesteśmy chrystusami |
Autor: | PoProstuMaciek [ 03 Maj 2007, 22:55 ] |
Temat postu: | |
Ja może inaczej: 1 Dekalog 2 Trylogia:"Sami Swoi", "Nie ma mocnych"(najgorsza, ale niech będzie) and last but not least "Kochaj albo rzuć"(najlepsza) 3 Kingsajz dla każdego |
Autor: | Vendetta [ 30 Maj 2007, 09:55 ] |
Temat postu: | |
1. Wesele - reż. Wojtek Smarzowski 2. Show - reż. Maciej Ślesicki 3. Słodko-gorzki - reż. Władysław Pasikowski |
Autor: | SonnyCrockett [ 30 Maj 2007, 22:34 ] |
Temat postu: | |
1. Psy - W. Pasikowski 2. Wesele - W. Smarzowski 3. Wszyscy jesteśmy Chrystusami - M. Koterski |
Autor: | wjolla [ 12 Cze 2007, 21:39 ] |
Temat postu: | |
Hmmm, co pierwsze przychodzi mi na myśl „Niebieski” Kieślowskiego „Historia kina w Popielawach” Kolskiego „Historie miłosne” Stuhra Jest jeszcze wiele filmów, które można by wymienić ... |
Strona 2 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |