Forum Kamera!Akcja http://kameraakcja.pl/ |
|
Twój najlepszy POLSKI film to: http://kameraakcja.pl/viewtopic.php?f=53&t=1393 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | Jakub Stolecki [ 12 Lis 2006, 20:17 ] |
Temat postu: | Twój najlepszy POLSKI film to: |
§ Maksymalnie 3 filmy ! 1. Rejs reż: Marek Piwowski 2. Superprodukcja reż: Juliusz Machulski 3. (najbardziej) Pieniądze to nie wszystko reż: Juliusz Machulski lubię prawie wszystkie polskie filmy Pozdrawiam Jakub Stolecki |
Autor: | Mokotowski [ 15 Lis 2006, 01:05 ] |
Temat postu: | |
Ja poszedłbym w trochę innym kierunku: 1. Wodzirej - Falka 2. Amator - Kieślowskiego 3. Niewinni czarodzieje - Wajdy |
Autor: | santi [ 15 Lis 2006, 01:51 ] |
Temat postu: | |
1. Ostatnie takie trio - Obłamskiego 2. Vabank - Machulskiego 3. Wesele - Smarzowskiego |
Autor: | LGF [ 15 Lis 2006, 07:04 ] |
Temat postu: | |
1. Stare, polskie komedie (z "Sami swoi" na czele) Dalej klasyfikacja nie jest już tak jednoznaczna, więc ograniczę się tylko do tej jednej pozycji. A "Amatora" polecam wszystkim tym, którzy wiążą swoją przyszłość z filmem. Mimo, że ma już swoje lata, to jednak daje sporo do myślenia. |
Autor: | Gedeon [ 15 Lis 2006, 09:52 ] |
Temat postu: | |
1. Jak rozpętałem II Wojnę Światową - Tadeusza Chmielewskiego. 2. Chłopaki nie płaczą - Olafa Lubaszenko. 3. Kiler i Kierów 2-óch - Juliusza Machulskiego. Jest ich więcej, ale najbardziej te trzy... |
Autor: | grzes [ 15 Lis 2006, 11:49 ] |
Temat postu: | |
1. Rejs 2. Hydrozagadka 3. Nie lubię poniedziałku Ten ostatni film jest trochę przekłamany. Łazuka mówi, że nigdy nie prowadzi kiedy jest pod gazem, a tymczasem... echch... ale i tak jeden z najlepszych filmów jakie w życiu widziałem |
Autor: | Tadeq [ 28 Gru 2006, 18:29 ] |
Temat postu: | |
"Ciało" "Seksmisja" "Vinci" Te mi się jakos najlepiej ostatnio kojarzą, inne też lubię ale mniej i nie jest ich zbyt wiele. |
Autor: | Mutegirl [ 28 Gru 2006, 19:14 ] |
Temat postu: | |
Przy okoliczności mojego pierwszego posta kłaniam się wszystkim wytwornie. Jako, że niemożliwym jest wyłuskać jedynie trzy najlepsze tytuły, podam te, które akurat dziś obejrzałabym z nieukrywaną ochotą. "Kanał", Wajdy "Jego ekscelencja subiekt", Waszyńskiego "Pograbek", Kolskiego Ps. A seriale? Macie mocno osadzone sentymenty? Chłopi, Ballada o Januszku, Czarne chmury, Zmiennicy, Alternatywy 4? M jak Miłość? |
Autor: | santi [ 28 Gru 2006, 19:21 ] |
Temat postu: | |
Bareja... owszem, "Czarne Chmury" to faktycznie sentyment... chyba nawet większy niż Kloss i Pancerni. |
Autor: | UzA [ 28 Gru 2006, 19:41 ] |
Temat postu: | |
1.Kanał 2.Palimpsest 3.Podwójne życie Weroniki |
Autor: | quagmire [ 28 Gru 2006, 20:44 ] |
Temat postu: | film polski |
Dla mnie osobiście najlepsze są filmy ,które potrafię obejrzeć 1000 razy i ciągle czuję niedosyt. W tej kategorii są to następujące pozycje: 1.Nóż w wodzie. 2.Jańcio Wodnik 3.Dług. Jeśli chodzi o Bareję za najlepszy twór uważam "Alternatywy 4"."Miś" ,"Rozmowy...", "Hydrozagatka","Rejs" - czyli tzw zwane filmy kultowe po piętnastym obejrzeniu już mnie nie "kręcą". |
Autor: | Fast128 [ 29 Gru 2006, 10:48 ] |
Temat postu: | |
1. Konopielka 2. Vinci - szkoda że niektóre patenty żywcem zerżnięte z Włoskiej Roboty 3. Nie lubie poniedziałku |
Autor: | Mokotowski [ 29 Gru 2006, 16:13 ] |
Temat postu: | |
Muszę powiedzieć, że powala mnie rozrzut upodobań - od "polskiej szkoły filmowej" po komedie o takim lekko bawarsko-tyrolskim poczuciu humoru. Ale ciekawe jest pytanie o seriale - może rzeczywiście warto by ten wątek rozbudować? Ja osobiście stawiałbym na: 1. Alternatywy 4 (nie ma co uzasadniać!) 2. Matki, żony i kochanki (moim zdaniem świetny obrazek obyczajowy) 3. niestety - nie ma pozycji nr 3 |
Autor: | Mutegirl [ 29 Gru 2006, 17:09 ] |
Temat postu: | |
Moje serialowe typy to ani chybi: - Alternatywy zawsze na pierwszym miejscu - Boża Podszewka, za klimat - Teatr Sensacji , czyli pamiętna Kobra Achh, ma naiwna część osobowości domaga się głosu: - Kot Filemon - Pomysłowy Dobromir - Pszczółka Maja |
Autor: | santi [ 29 Gru 2006, 18:55 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: - Kot Filemon uuu... scarry..... Mutegirl napisał(a): - Teatr Sensacji , czyli pamiętna Kobra
Generalnie to w ogóle brakuje mi teatru telewizji w starym dobrym stylu. Teraz jak coś już zrobią to przypomina to w zasadzie film tyle, że telewizyjną kamerą robiony - bez sensu... Chyba wykorzystam fakt, że jestem autokratycznym despotą i uchylę paragraf o max trzech filmach... |
Autor: | Mutegirl [ 29 Gru 2006, 19:15 ] |
Temat postu: | |
santi napisał(a): Generalnie to w ogóle brakuje mi teatru telewizji w starym dobrym stylu.
Bodajże.. latem emitowali spektakl pt."Fryzjer". Mieszanka sielanki, sensacji i erotyzmu. Osobiście byłam pod wrażeniem. Polecam. Zapewne znalazłoby się jeszcze kilka dobrych pozycji...? |
Autor: | santi [ 02 Sty 2007, 12:51 ] |
Temat postu: | |
No i znowu Santi dał ciała przy dzieleniu wątków. Post Jaroslavusa powinien był tu zostać a poleciał gdzie indziej: http://forum.kamera-akcja.pl/viewtopic.php?t=1560 Napisał on: Jaroslavus napisał(a): 1. Vinci
2. Pieniądze to nie wszystko 3. Pianista Niekoniecznie w tej kolejności |
Autor: | martuuuha [ 04 Sty 2007, 17:01 ] |
Temat postu: | |
Wszyscy widzę ze filmy już współczesne a moje zdanie na temat dobrych filmów to początki polskiego kina lata 50,60,70 ubiegłego wieku. Nie mogę się przekonać to współczesnych filmów... choć dług czy Palimpsest od razu wywołały we mnie to coś! Niewinni czarodzieje Andrzej Wajda 1960r Dom wariatów Marek Koterski 1984r Lotna Andrzej Wajda 1959r Dekalog Krzysztofa Kieślowskiego 1988r ale to już serial! |
Autor: | Burned [ 04 Sty 2007, 21:00 ] |
Temat postu: | |
1. Jasminum 2. Wesele 3. i jeszcze raz Jasminum |
Autor: | Lord_Jim [ 04 Sty 2007, 21:35 ] |
Temat postu: | Re: Twój najlepszy POLSKI film to: |
Witam wszystkich Jestem nowy na tym forum, więc może zacznę od tego mało "zaczepnego" wątku Moje ulubione 3 polskie filmy: - "Rękopis znaleziony w Saragossie" J.W. Hasa - "Matka Joanna od Aniołów" Kawalerowicza - "Niespotykanie spokojny człowiek" Barei Ponieważ to wszystko dość stare (ale jare ) pozycje to poza konkursem dam może trzy wyróżnienia dla nowych filmów (od lat 90tych): - "Symetria" Niewolskiego - "Psy" Pasikowskiego - "Dzień świra" Koterskiego. |
Strona 1 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |