Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 16 Kwi 2024, 20:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Redrock M2 Encore i DVX100B, kilka pytan.
PostWysłany: 24 Lip 2010, 20:42 
Offline
Kręci filmy komórką
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2008, 13:46
Posty: 14
Miejscowość: Poznań
witam wszystkich, jestem nowy w temacie i mam pare pytan, czymkolwiek sie ze mna podzielicie - bede bardzo wdzieczny! (operuje angielskimi nazwami bo jestem teraz w stanach, prosze o wyrozumialosc przy tlumaczeniu).

posiadam kamerke panasa, dvx100b, i kupuje caly osprzet. z poczatkiem sierpnia bedzie to redrock m2 encore i mam skromne pytanko. jak polaczyc kamere z adapterem? oczywiscie zakladamy ze mam rozdzki, z tego co wiem potrzebny jest achromat, ale to dalej 72mm, a wejscie do redrocka 52mm? probuje znalezc jakies step down rings, ale w ciemno nic nie bede przeciez wybieral. a z przodu oczywiscie jakis nikon 50mm.

do rozdzek raczki i podporka na ramie, no i mattebox z francuskimi flagami? czy tak to sie nazywa? :)) oslony z przodu obiektywu, mam nadzieje, ze wszystko jest jasne ;)

nie obedzie sie bez shotguna (jakis rode), swiatla na kamere, no i w planach mialem flycam merlina, ale raczej nie starczy mi kasy wiec sprawie sobie flycama 5000.

Dodalibyscie cos do tego zestawu, zmienili? no i moze polecicie jakies dobre i w miare tanie swiatlo na kamere?

smiac mi sie troszke chce bo wszyscy (przynajmniej tu w stanach) maja bzika na punkcie nowych aparatow canona (5d, 7d), jak napisalem planowany zestaw do dvxa na innym forum to pierwsza odpowiedz jaka dostalem to: wez ta kase i kup canona. nie chce teraz canona, choc kupie go pewnie za rok, a czemu nie chce to inny temat na to forum.

pozdrawiam!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 25 Lip 2010, 17:15 
Offline
Może kiedyś zrobi swój pierwszy film
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Cze 2009, 10:54
Posty: 168
Miejscowość: Mielec
Cytuj: