Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 28 Mar 2024, 19:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kamera do 7 tyś.(Pomoc w wyborze)
PostWysłany: 16 Mar 2010, 16:50 
Offline
Może kiedyś zrobi swój pierwszy film
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2009, 16:51
Posty: 151
Miejscowość: Wrocław
Witam!
Chciałbym kupić kamerę do 7 tyś. i liczę, że pomożecie mi dokonać mądrego wyboru. Mam kilka kamerek na oku, ale wasze propozycje ( mam nadzieje, że sprawdzone), które tutaj zamieścicie, oczywiście też wezmę pod uwagę. Jestem samoukiem, i moje pytanie jest kierowanie tym, że chcę uniknąć nieprzyjemności spowodowanych złym wyborem kamery.
Czekam na ciekawe propozycje!
Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 16 Mar 2010, 21:10 
Offline
Może kiedyś zrobi swój pierwszy film

Rejestracja: 11 Cze 2007, 19:39
Posty: 130
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
nie wiem jak z 7D ale 5D w najblizszym czasie canon ma wypuscic update firmware i ma dojsc mozliwosc rejestracji filmu w 25 i 24 fps wiec moze warto skierowac sie w strone 5D ? nie wiem ile kosztuje 7d ale 5d ok 6,5k zł (samo body) do ktorego trzeba bylo by jeszcze dokupic kilka obiektywow wiec mozliwe ze w kwocie 7k zł sie nie zamkniesz

edit:
wczoraj (tj 15 marca) canon wypuscil ten update o ktorym pisalem wyzej i zawiera :


Cytuj:
The new firmware incorporates the following updates and benefits:

1) Frame rate now to include 24fps (cinema) and 25fps (PAL broadcast). Shoots a variety of frame rates, overcomes the need for compression/retiming

2) Movie shooting in shutter-priority AE (Tv) and aperture-priority AE (Av) modes. This allows users have greater creative control over the exposure and depth-of-field

3) Manual adjustment of sound recording levels (64 levels). This provides much greater creative control with the camera’s sound recording