Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 30 Kwi 2024, 15:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Głebia ostrości dla ubogich
PostWysłany: 05 Maj 2008, 21:00 
Offline
Może kiedyś zrobi swój pierwszy film

Rejestracja: 20 Lut 2006, 21:12
Posty: 191
Miejscowość: Mielec
Hejka!

Musiałem coś zrobić na rozładowanie stresu maturalnego i postanowiłem zrobić mały teścik i pobawić się kamerką. Tematem jest głębia ostrości. Jestem zielony w tych całych adapterach, matówkach etc. I dlatego wykombinowałem coś dla takich jak ja. :D

Wykorzystałem canon XL2 i soczewki do aparatu MACRO CLOSE-UP (1,2,4,5) – na allegro po 50 zeta cały zestaw.
Według mnie ładnie wyszło i może nie odkryłem nic nowego, ale dla tych, co będą zadawać banalne lub powtarzające się pytanie nt. „rozmytego tła” można akurat kierować Tu.

Jeden problem to, to, że efekt działa tylko w jedną stronę.

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=IhGtaBvOCtk


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 05 Maj 2008, 21:20 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lip 2006, 20:58
Posty: 1317
Heh trochę lipa umiesz ty sie posługiwać ta kamera przecież na samym obiektywie kamery da rady zrobić świetna głębie.Pokombinuj.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 05 Maj 2008, 22:02 
Offline
Coś gdzieś słyszał

Rejestracja: 14 Paź 2005, 19:38
Posty: 208
Miejscowość: Warszawa