Cytuj:
Inna sprawa to to, że z tego co czytałem fx1 nie usuwa tego przeplotu genialnie i lepsze rezultaty można osiągnąć nagrywając 50i a resztę robić w post-produkcji.
To się zgadza, że sony nie łączy przeplotu genialnie jednak widzę sporą różnicę w ostrości obrazka podczas ruchu kiedy mam włączony cinema frame a kiedy łączę przeplot w postprodukcji. Próbowałem 5różnych filtrów łączących przeplot do VD i w przypadku ruchu ze stedycamu najostrzejszy obrazek dawał mi cinema frame(oczywiście pisząc osty obrazek mam przede wszystkim na myśli śledzony obiekt, czyli na przykład biegnący gość)
Cytuj:
Wg. mnie to nie jest usterka a tak już po prostu jest. Sony fx1/z1u aby uzyskać efekt cineframe nie nagrywa progresywnie a po prostu łączy pół-pola.
też na to stawiam, tylko cały czas nie mam kiedy założyć innego fx1 żeby zrobić na nim test i to potwierdzić. Denerwuje mnie tylko jedno że czasami zdarzy się tak również kiedy gram z przeplotem tyle, że bardzo rzadko.