Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 03 Maj 2024, 20:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Budżetowe Oświetlenie
PostWysłany: 05 Cze 2005, 13:31 
Offline
Aktorzy jedza mu z ręki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Cze 2005, 10:07
Posty: 717
Miejscowość: Warszawa
Tak więc, jestem początkującym filmowcem. Mam już kamerę (Panasonic NV-MS5, taki duży SVHS, jakość obrazu ma ładną o ile światła jest dużo, możliwy pełny manual), nasadkę szerokokątną ( 0,38x), akumulator (na 6-7h starcza, duży, zewnętrzny), głowicę do statywu (Manfrotto 200, zbieram na statyw:D). Zaczynam budowę wózka i stedicamu (jak widać w innych tematach), brakuje jeszcze oświetlenia.
Jak najmniejszym kosztem uzyskać oświetlenie którego jakość można określić jako: wystarczająca? już mówie o co chodzi: wiadomo, moja kamera do najlepszych nie należy, ale jeśli zaczne kręcić coś co wygląda dobrze, jest dobrze skomponowane, ruchy kamery będą dobre itp, to rodzinka zasponsoruje mi jakąś dobrą DV, albo betę. Zastanawiałem się czym doświetlić plan. Dopiero zaczynam, więc doświadczenia nie mam prawie żadnego, zastanawiałem sie nad użyciem zwykłych halogenów (500w?), nadadzą się? jak tak to do czego używac je, a do czego co innego?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 05 Cze 2005, 15:39 
Offline
Parzy kawe II Rezyserowi

Rejestracja: 02 Mar 2005, 22:02
Posty: 54
Miejscowość: Bydgoszcz
Oooo beta ci zasponsopruja? To ty jakis milioner jestes :P Od zera do milionera czyli Od Svhsu do Betacamu :P ale betka jest kiepska do montazu komputerowego. Nie polecam!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 05 Cze 2005, 21:05 
Offline
Aktorzy jedza mu z ręki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Cze 2005, 10:07
Posty: 717
Miejscowość: Warszawa