Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 28 Mar 2024, 22:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zezwolenie na kręcenie
PostWysłany: 14 Wrz 2006, 15:17 
Offline
Nie wie jaka kamerę do 1500zl

Rejestracja: 14 Wrz 2006, 15:08
Posty: 1
Mam pytanie. jestem przedstawicielem amatorskiej grupy zajmującej sie produkcją filmów. i w związku z tym moje pytanie brzmi:
jaki gdzie możemy dostać zezwolenie na kręcenie w miejscach publicznych? dziękuję za szybką odpowiedz


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 14 Wrz 2006, 18:40 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2005, 18:32
Posty: 1942
Miejscowość: Warszawa
Generalnie o ile nie robicie jakiegoś specjalnego zamieszania to hasło "amatorski film" czy jeszcze lepiej studencki czy szkolny to da się załatwić "na gębę". Jak teran jest pod nadzorem jakiejś instytucji - to najlepiej do nich się zgłosić. Ja to zwykle łapię najbliższego stójkowego czy ochroniarza, sprzedaję dowcip o zakonnicy w sex shopie i z nim to załatwiam. Chyba, że sztywniak bez poczucia humoru.

Przestrzeń publiczna zawsze komuś podlega. Ulice należą do ZDM, przystanki i metro do ZTM, dworce do PKP itd. Jak chcecie robić utrudnienia w ruchu czy biegać z pistoletami to na policję. Niektórzy nie lubią jak filmować ich budynki - wtedy trzeba z właścicielami.

Jak jakieś pasaże bez specjalnej ingerencji w otoczenie to można kręcić na pałę. W każdym razie do mnie nikt sie nigdy nie przyczepił choć z reguły kręcę na popularnych szlakach patrolowych.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 22 Sty 2007, 15:00 
Offline
Kamerzysta na Weselach

Rejestracja: 03 Lut 2006, 15:09
Posty: 49