Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 02 Maj 2024, 09:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: PYTANIE!! Jaki sprzęt do montazu??
PostWysłany: 06 Sty 2007, 13:45 
Offline
Kręci filmy komórką

Rejestracja: 06 Sty 2007, 13:36
Posty: 15
Miejscowość: Bielsko-Biała
Witam! Jestem totalnym amatorem :mrgreen: i chcialbym sie dowiedziec jaki mam sobie sprawic sprzet do montazu itp. Głownie chodzi mi o wybor programu (Adobe Premier? jak tak to najlepiej ktory?, a moze lepiej Pinnacle?) Jezeli chodzi o komputer to mniej wiecej wiem, natomiast mam pytanie dotyczace jakis dodatkowych urzadzen typu dodatkowy monitor itp. ?

Chce nagrac jakis film i glownie zalezy mi na tym zeby jakosc byla dobra, glownie chcialbym sie skupic wklasnie na montazu a nie na scenariuszu i fabule, dlatego mozliwe ze nie bedzie to film fabularny, tylko cos w rodzaju videoklipu, ewentualnie trailera snowboardowego.

Z góry dziekuje za odpowiedz! Pzdr!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 06 Sty 2007, 16:06 
Offline
Kręci filmy komórką

Rejestracja: 28 Mar 2006, 19:51
Posty: 18
Miejscowość: Sędziszów kielecki
Witaj, widze ze masz bardzo podobne zainteresowania jak ja. Ja z wielu powodow dlugo nie moglem realizowac swoich marzen (miedzy innymi wieczne powody finansowe).
W tym momencie koncze studia ale moje zainteresowania zawsze szly w kierunku grafiki, mediow. W wieku 14 lat zaczalem bawic sie w corelu, (a tak naprawde to liznalem kazdego programu do grafiki 3d i 2d) potem szkola srednia, studia i tak to jakos wszystko zaczela przeciekac przez palce. Teraz postawilem sprawe jasno i wiem ze opanowanie dobrze narzedzia w postaci programu (graficznego) daje korzysci.
Moj kolega pracuje w Warszawie i b dobrze sie ma :) Trzeba poprostu siasc i robic. Wiadomo z czasem jest coraz trudniej ale nigdy nie jest za pozno.