Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 16 Kwi 2024, 12:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Szukam scenariusza
PostWysłany: 07 Lis 2008, 23:50 
Witam.
Jako, że ostatnimi czasy więcej chodziło się na castingi niż poświęcało pracy twórczej, chciałbym nawiązać współpracę z scenarzystą. Jeśli ktoś z was posiada jakiś ciekawy scenariusz, chętnie przeczytam i jeśli będzie mi odpowiadał zrealizuję.

Proszę o kontakt tio2@wp.pl

Update:
Być może masz rację Moore, chociaż nie ukrywam, że już pomogło ;)
Więc w gwoli jasności - jestem amatorem. który bardziej niż reżyserką pasjonuje się aktorstwem, linków do mojej "twórczości" nie będę wrzucał, wystarcy wstukać w google Hubert Cieślak a otrzymacie wyniki do youtube`a itp. Każdy ma jakieś marzenia - ja mam takie, żeby zostać zawodowym aktorem. Może mi się uda a może nie ... ale próbować nie przestanę.
Chciałbym żeby marzeniem wielu ludzi było nakręcenie jednego, wspólnego filmu więc od czegoś muszę zacząć - trudno w dzisiejszych czasach znaleźć ludzi, którzy podchodzą tak poważnie do sprawy jak ludzie, którzy kochają kino (jeśli wszyscy wiedzą o co mi chodzi). Niby to amatorka, ale mile widziany jest profesjonalizm ;)

Ps. Nie wie ktoś dlaczego nie mogę odpowiedzieć we własnym temacie, a po kliknięciu dostaję info "tylko moderatorzy mogą odpowiada w tym temacie"? Bo ja nie wiem ;]


Ostatnio edytowany przez Riddick, 08 Lis 2008, 20:03, edytowano w sumie 1 raz

Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 08 Lis 2008, 18:25 
Offline
Aktorzy jedza mu z ręki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007, 18:35
Posty: 860