Forum Kamera!Akcja

Obecny czas: 18 Paź 2018, 06:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Festiwal Filmów Kamera akcja!
PostWysłany: 01 Lip 2006, 22:15 
Offline
Coś gdzieś słyszał
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2005, 23:05
Posty: 214
Miejscowość: Pogwizdów
Czołem forumowicze!

Całkiem niedawno, notabene oglądając mecz Włochy - Australia ( moja Australia odpadła :( ), nasunęła mi się myśl, żeby nieco rozruszać to forum; przydałyby się jakieś emocje. Przegląd filmowy pod patronatem forum odpada, to jasne. Ale gdyby zoorganizować Festiwal Filmowy filmów, które są na naszym forum? I bynajmniej nie spotykalibyśmy się w Kodak Teathre, czy w Gdyni, na ich projekcjach, ale właśnie na forum. Użytkownik, klika w odpowiedni temat, ogląda pozycję na swoim monitorze ( ja mam 19 calowy ;) ) i oddaje głos, w zależności czy mu się podoba czy nie. Jeszcze fajniej by było gdyby było kilka kategori: np. najlepszy reżyser, aktor itp. ( A co tam? Zerżnijmy z Oscarów :D ). W nagrodę nie musi być od razu przesyłanie statuetki pokrytej 24 karatowym złotem laureatowi, ale coś skromnego: np. promowanie użytkownika na forum innym kolorem czcionki. Wydaje mi się, że może to być ciekawa inicjatywa i co najważniejsze prosta w organizacji ( wystarczy założyć nowy temat i już prawie wszystko gotowe ). A swoje głosy oddawalibyśmy do jakiegoś tam wyznaczonego terminu, prywatną wiadomością do, któregoś np. z moderatorów ( co ich oczywiście niewyklucza z brania udziału w konkursie ). Ja się na to piszę i przeznaczam do pomocy wszystkie moje członki! :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 01 Lip 2006, 22:32 
Offline
Aktorzy jedza mu z ręki

Rejestracja: 13 Maj 2006, 15:42
Posty: 453
Pomysł fajny i jestem jak najbardziej ZA :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 02 Lip 2006, 15:37 
Offline
Mistrz WindowsMovieMaker

Rejestracja: 06 Gru 2005, 11:45
Posty: 28
Miejscowość: Tarnobrzeg
A czemu nie moze byc pod Patronatem kamera akcja! ? :)
Temat tez byl poruszany tu : http://forum.kamera-akcja.pl/viewtopic. ... 6&start=20


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 02 Lip 2006, 19:44 
Offline
Coś gdzieś słyszał
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2005, 23:05
Posty: 214
Miejscowość: Pogwizdów
Takie internetowe jest sto razy łatwiejsze niż przegląd "plenerowy". I można z tym wyruszyć nawet dzisiaj. Jeśli są chętni, to sam mogę to zoorganizować.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 02 Lip 2006, 20:25 
Offline
Mistrz WindowsMovieMaker

Rejestracja: 06 Gru 2005, 11:45
Posty: 28
Miejscowość: Tarnobrzeg
Pomysl jak najbardziej, a serwer ? na ktory beda wrzucane filmy ? czy cos ala rapidshare czy megaupload?

A tam Festiwal plenerowy trudniejszy, wystarcza checi, a jeszcze gdy ktos proponuje pomoc.. :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 02 Lip 2006, 21:32 
Offline
Coś gdzieś słyszał
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2005, 23:05
Posty: 214
Miejscowość: Pogwizdów
Filmy już są wrzucone. Zajrzyj do działu: "Czy nas kręci to co kręcisz?" :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 02 Lip 2006, 22:58 
Offline
Mistrz WindowsMovieMaker

Rejestracja: 06 Gru 2005, 11:45
Posty: 28
Miejscowość: Tarnobrzeg
No chyba, ze wlasnie w taki sposob prezentowane... to faktycznie duzo latwiejsze, ale upieram sie przy swoim, ze powinno sie zaprezentowac na Festiwalu filmy z pod znaku kamera akcja! :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 08 Lip 2006, 08:42 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2005, 18:32
Posty: 1942
Miejscowość: Warszawa
DevlinJack napisał(a):
No chyba, ze wlasnie w taki sposob prezentowane... to faktycznie duzo latwiejsze, ale upieram sie przy swoim, ze powinno sie zaprezentowac na Festiwalu filmy z pod znaku kamera akcja! :)


Ależ proszę, organizuj. Jak już wszystko zorganizujesz to myślę, że Admin bez problemu udzieli swego patronatu :?

Wybaczcie sceptycyzm ale już to przerabiałem nie raz. Warsztaty, festiwale, projekty "multi-user" i takie tam... Znam ten słomiany zapał. Zresztą zajrzyjcie wątek niżej :?

Forum służy prezentacji filmów i jako takie jest permanentnym festiwalem tyle że bez jury i nagród. Jeśli już to mam inny pomysł. Po prostu z początkiem nowego roku urządźcie sobie głosowanie na najlepszy film zaprezentowany na kamera-akcja w roku ubiegłym.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 08 Lip 2006, 12:50 
Offline
Mistrz WindowsMovieMaker

Rejestracja: 06 Gru 2005, 11:45
Posty: 28
Miejscowość: Tarnobrzeg
Ale festiwal juz sie organizuje od 21 do 26 sierpnia bedzie sie odbywal w Tarnobrzegu :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 14 Wrz 2006, 19:07 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2005, 18:32
Posty: 1942
Miejscowość: Warszawa
No i jak było? Czemu nie widzę sprawozdania na forum?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 14 Wrz 2006, 20:10 
Offline
Mistrz WindowsMovieMaker

Rejestracja: 06 Gru 2005, 11:45
Posty: 28
Miejscowość: Tarnobrzeg
Oj sie dzialo ;) kto byl to wie... Rzeszowska grupa DDN jak zawsze miala ciekawe sytuacje.

Wyróżnienia:
Za kreacje aktorskie dla Sylwii Juszczak za film "Beautifull"
Za scenografię i zdjęcia dla filmu "Kolejny Dzień"
Za rolę Norberta w filmie "Wszystko Według planu" dla Łukasza Mechnickiego

Nagroda Publiczności "Wyścig" - DDN
Nagroda Specjalna przyznana przez Roberta Wrzoska dla filmu "Janek"

III Prize- " Ku...Ku...Kułcze jajo " - Paweł Popko
II Prize - " DVD " - Ciro Altabas
I Prize - " Broken Wire " - Juan Carlos Mostaza
Grand Prix drugiej edycji Bartoszki Film Festival dla filmu - "x2" - reżyseria Bartosz Paduch

P.S
Za jakis czas ruszy w Polske retrospektywa z Bartoszkow, jak ktos organizuje przeglady i chce zrobic pokaz w swoim miescie niech pisze na maxkraft@o2.pl


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 14 Wrz 2006, 23:41 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2005, 18:32
Posty: 1942
Miejscowość: Warszawa
Więc napisz dla tych co nie byli. Szkoda tylko, że tytuły i nazwiska nic mi nie mówią.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 28 Wrz 2006, 18:15 
Offline
Coś gdzieś słyszał
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2005, 23:05
Posty: 214
Miejscowość: Pogwizdów
DevlinJack'owi chyba coś się pomyliło... Mam nieodparte wrażenie, że nie bardzo wie o co chodzi z tym Festiwalem Filmów Kamera Akcja!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 17 Gru 2006, 09:57 
Offline
Mistrz WindowsMovieMaker

Rejestracja: 06 Gru 2005, 11:45
Posty: 28
Miejscowość: Tarnobrzeg
Pojawily sie jakies "nowosco" co do Festiwalu Kamera Akcja ?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 17 Gru 2006, 23:58 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2005, 18:32
Posty: 1942
Miejscowość: Warszawa
DevlinJack napisał(a):
Pjawily sie jakies "nowosco" co do Festiwalu Kamera Akcja ?


Myślałem, że TY nam powiesz :) A tak serio serio - to obecnie wzięliśmy na celownik reformę forum ale mylę, że jak już uda się zrealizować przynajmniej główne postulaty to będziemy myśleć o "wyjściu na zewnątrz".


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 18 Gru 2006, 07:47 
Offline
Mistrz WindowsMovieMaker

Rejestracja: 06 Gru 2005, 11:45
Posty: 28
Miejscowość: Tarnobrzeg
santi napisał(a):
Myślałem, że TY nam powiesz :) A tak serio serio - to obecnie wzięliśmy na celownik reformę forum ale mylę, że jak już uda się zrealizować przynajmniej główne postulaty to będziemy myśleć o "wyjściu na zewnątrz".


Mimo wszystko nic nie stoi na przeszkodzie zeby knuc i kombinowac ;). Plan zawsze ulozyc mozna.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 18 Gru 2006, 17:12 
Offline
Absolutny Fan K!A
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2005, 18:32
Posty: 1942
Miejscowość: Warszawa
Cały czas knujemy ale wolimy się nie rozdrabniać bo potem się okaże, że nic nie wyszło.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 11 Lut 2007, 21:04 
Offline
Coś gdzieś słyszał
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2006, 15:04
Posty: 239
Miejscowość: Trzebnica
Podpisuje się pod tym pomysłem ;) Ciekawe, ciekawe ;)
Trochę się bawię w grafice, więc jakby coś z grafiki było potrzebne to mógłbym zrobić ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 12 Lut 2007, 16:50 
Offline
Może kiedyś zrobi swój pierwszy film
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2006, 01:27
Posty: 165
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Przypominam, że pomysł staramy się rozwinąć w wątku http://forum.kamera-akcja.pl/viewtopic.php?t=1658


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: 03 Lip 2008, 14:13 
Offline
Nie wie jaka kamerę do 1500zl

Rejestracja: 03 Lip 2008, 14:08
Posty: 3
Miejscowość: Pleszew
zapraszam na festiwal małych form filmowych

http://www.spam.arws.pl/


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group